Sevgilim işe aldırdığım kızla birlikteymiş!..
26 Temmuz 2012 00:05
İSTANBUL’DAN SEVGİ: Sevgili ablacığım, sevdiğim bir genç vardı, o da beni seviyordu. Ailesi de evlenmemizi istiyordu. Birbirimizi deliler gibi seviyorduk. Aynı işyerinde çalışıyorduk. Bu arada bir samimi arkadaşımın kız kardeşini işe aldırdım. Biz onunla çok samimileştik. Bu samimiyet nedeniyle sık sık bir araya gelmeye başladık. Ve giderek sevdiğimle aramız açılmaya başladı. Benden uzaklaştığını hissediyordum. Sonunda işyerimdeki arkadaşlarım bana onu işe aldırdığım o kızla birlikte gördüklerini söylediler. Hem de çok sık görüyorlarmış. Sonunda onunla birlikteliği olduğunu anladım. Ayrıldım. Onu hala çok seviyorum ve eskisi gibi olmak istiyorum…

Sevgiciğim:

O arkadaş sandığın, acıyıp işe aldırdığın kız resmen seni arkandan vurmuş. İşte arkadaş seçerken dikkat etmenin önemi burada. Herkese güvenmemek gerektiğini unutmamalı. Eğer yüreğinde hala bu kadar büyük bir sevgi varsa onunla karşılıklı olarak konuşmalısın. Belki o da pişman olmuş ve sana dönmek için fırsat kolluyordur. Belki yaptığı hatayı anlamıştır ve yeniden sana yaklaşmak için cesaret arıyordur. O kızla hálá beraberse, sevdiğini geri almak için ona yeniden yakınlık göstermende bence hiç sakınca yok.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

