Göğüslerim küçük diye hakaret ediyor
28 Kasım 2012 00:05
ASLI: Sevgili Okşan abla, sekiz yıllık evli bir genç kadınım. Bir de çocuğum var.

Benim sorunum göğüslerim ve kocam. Eskiden de göğüslerim küçüktü ama, doğumdan sonra tümüyle küçüldü. Önceleri eşim ben böyle seviyorum diyordu ama şimdi kavgalarımız sırasında bana göğüslerimin küçüklüğünden söz edip, hakaret etmekten çekinmiyor. Her şeyin mutlaka kötü yanını görür, insanın hep yanlışını arar. Artık bu durum beni yıldırdı. Göğüslerimi büyütmek istiyorum. Ameliyatsız bu mümkün mü?

Aslıcığım

Bu konu seni üzdüğü için sana yardım etmeye çalışırım. Yoksa her bakımdan anlaşamadığın, sanki kendisi kusursuzmuş gibi, her şeyde kusur arayıp bulan bir kocayı mutlu etmek için değil. Bu konuda bitkisel olduğu bilinen ve gıda takviyesi olarak satılan bir ilaç var. Bu bir hormon değil ama, sanırım göğüsleri tutan kasları güçlendiriyor, hormon salgısını uyarıyor. Hamilelik dışında kullanımı sakıncalı görülmüyor. Eczanelerde satılıyor. Göğüsleri bir beden büyüttüğü söyleniyor. Belki yararını görürsün. Ama senin için asıl sorun, sana durmadan kusur bulan kocanı nasıl eğiteceğin!.. Ona sana saygı duymayı nasıl öğretebileceğin… Kolay gelsin, ne diyeyim?

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

