Asık suratlı, ilgisiz biri oldu çıktı!
27 Kasım 2012 02:47
YASEMİN: Sevgili Okşan abla, ben iki yıllık evli genç bir kadınım. Çalışıyorum ve elimden geldiğince evime, eşime destek olmaya bakıyorum. Eşimle sevişerek evlendik. Ama sanırım pek çokları gibi benim de evliliğimde sorunlar başladı. Eşim birçok erkek gibi asık suratlı, neşesiz ilgisiz biri olup çıktı. İşinden geç geliyor, surat asıyor, yakınlık göstermiyor, yüzüme bile bakmıyor diyebilirim. Hayatında bir başkası olup olmadığı konusunda kuşkuluyum. Bana önerebileceğiniz bir şey varsa, lütfen yardım edin.

Yaseminciğim

Bugün birçok genç adam iş hayatında bindir zorlukla karşılaşıyor. Belki bu gibi durumları sana yansıtmak istemiyor. Böyle sorunlarla karşılaşıyorsa belki üzüntü içindedir. Ama tabii eğer sana cinsel açıdan da uzak duruyorsa, kafacığının bir köşesinde aldatılma kuşkusu da uyanabilir. Bunun için de seni suçlayamam. Geç geldiği gecelerde nerede olduğunu öğrenebilir misin? Yine de önce bu kuşkuyu bir kenara atıp, eşine destek olmaya devam etmelisin. Ona işiyle ilgili sorular sorup sıkıntısını anlamaya çalış. Borcu mu var? Müdürüyle mi tartışıyor? İş yerinde zıtlaştığı biri mi var, ona hayatı zindan eden? Eve geldiği zaman ona huzurlu bir ortam sunmaya çalış.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

