İkisinden de vazgeçemiyorum!
26 Kasım 2012 00:11
ÖZGE:Ben 17 yaşında bir lise öğrencisiyim. Geçen sene sevdiğim bir genç vardı. Birbirimizi çok sevdik. Fakat sonra bana çok kötü davranmaya başladı. Sürekli “Bitsin, ayrılalım” diyordu. Sonunda bitirdik. İçimde ona karşı bir şey kalmadığını hissettiğimden başka biriyle çıkmaya başladım. Bu durumdan haberi olmuş, hemen barışmaya geldi. Söylediğine göre yaptıkları blöfmüş. Ben bundan sonra sadece arkadaş olabileceğimizi söyledim ama öyle de olamadık. Eski sevgilim yenisinden ayrıldım zannediyor. ama şu anda ikisiyle de çıkıyorum. Üstelik bu durum her an ortaya çıkabilir, çünkü aynı mahallede oturuyorlar. Tüm bunlar yetmiyormuş gibi sanırım bir başkasından da hoşlanmaya başladım. O kişi de benden hoşlanıyor. Ama diğer ikisinden de vazgeçemiyorum.

Özgeciğim

Kızım, böyle iki kişiyi aynı anda idare etmen, ayrıca gönlünün bir başkasına kayması pek de hoş değil. Üstelik henüz 17 yaşındasın. Eğer ilk flört ettiğin genç, sana beklediğin tarzda bir sevgi verebiliyorsa, onunla da barıştığına göre neden bir başkasıyla ilgileniyorsun? O sana yeterli değilse de ayrıl. Bütün bunlar bir gün gelip ortaya çıkarsa, çok kötü bir duruma düşersin. Hepsini kendine düşman edersin. En iyisi, bir şekilde ne yapacağına karar ver artık.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

