Başkasını seviyorum ama haberi yok!
25 Kasım 2012 00:03
GAMZE: Sevgili Okşan abla, ben yeni evliyim. Eşimi de çok seviyorum, aramızda hiçbir problem yok. O da beni seviyor ve beni mutlu etmek için elinden geleni yapıyor. Ama asıl sorun evli olduğum halde bir başkasını sevmem. Sevdiğim insanın benim duygularımdan haberi bile yok. Ona söyleyemiyorum. Ama çok üzülüyorum. Kendi kendime tekrarlayıp duruyorum, ‘‘Sen evlisin’’ diye, ama duygularıma söz geçiremiyorum. Onu gördüğüm zaman sanki çarpılıyorum. Gözüm başka bir şey görmez oluyor. Eşim bunu bilmiyor, söyleyemiyorum. Ama bunalım içindeyim. Lütfen akıl verin.

Gamzeciğim

Zaman zaman insan kendini bir duygu seline kaptırır, büyülenmiş gibi başka hiçbir şey düşünemez olur. Sen de böyle bir durumdasın sanırım. Aslında karşındaki kişinin senin duygularından haberi bile yok. Belki de bunu anlarsa büyük ihtimalle seni reddedecektir. Evlisin, eşini sevdiğini söylüyorsun, eşin de çok iyi bir insanmış ve seni mutlu etmek için ne yapacağını bilemiyormuş. Daha ne istiyorsun? Olmayacak bir hayal uğruna, sevgini paylaşmayan biri için yuvan yıkılırsa, yazık olmayacak mı?

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

