Yaptığım bu cahillik yuvamı yıkabilir!
24 Kasım 2012 00:46
GÖZDE: Sevgili ablacığım, ben 25 yaşında evli ve beş yaşında bir çocuk annesiyim.

Eşimi çok seviyorum. Bir süre önce şeytana uyup eski işyerimden tanıdığım biri ile nasıl olduğunu bilmeden yakınlaştık. Yanlış anlamayın aramızda cinsel birliktelik geçmedi. Sadece beni öpmek istediğinde direnemedim. Fakat bu olaydan sonra ben ondan ne kadar uzaklaşmaya çalışsam da sürekli rahatsız ediyor.‘‘Benimle beraber olmazsan, kocana söylerim’’ diye tehdit ediyor. Beni rezil edecekmiş. Yaptığım bu cahillik yüzünden yuvamın yıkılmasını istemiyorum. Ablacığım ona ne söylemeliyim, çok korkuyorum.

Gözdeciğim

Bana kalırsa tehditlerine hiç kulak asma. Bu tür insanlar aslında zayıf karakterlidirler. Senin korktuğunu hissettikçe daha çok üzerine gelecektir. Eşine durumu açabilir misin bilmiyorum. Ama belki ona, bu gencin seninle aşırı ilgilendiğini, arkadaşlık etmek istediğini söyleyebilirsin. Fakat ayrıntıya girmeden, onu hiç değilse biraz uyarmalısın. O gence de, eşinin tepkisinin çok sert olabileceğini, kendisine bekâr bir genç kız bulmasını söylemelisin. Tehditlerine aldırma, onunla buluşma, telefonda bile konuşma.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

