Çözüm bulamazsam intihar tek çarem!
23 Kasım 2012 00:13
ÇİÇEK: Sevgili ablacığım, ben sizin çok sadık bir okurunuzum. Size hoşgörünüz, sabrınız ve sevginiz için binlerce teşekkür. Benim derdim çok büyük. Çünkü ben çok kısa bir süre içinde evleniyorum. Oysa yedi yıl kadar önce benim başıma gelen kötü bir olay sonucu bekâretimi kaybettim. Bu olaydan sonra hiç kimseyle bir beraberliğim, ilişkim olmadı. Ama bu kötü olayın anısı beni yıllardır etkiliyor. Şimdi tam sevdiğim ve evlenmeyi düşündüğüm kişiyi buldum. Ama bu olayı ona bir türlü anlatamadım. Kendisi bu konuda çok tutucu. Yoksa tercihim doğruyu söylemekti. Son ana kadar hep söylemeyi düşündüm ama olmadı. Şimdi sizden rica ediyorum. Hayatımı size borçlu olacağım. Bu konuda bana yardım eder misiniz? Eğer çözüm bulamazsam, intihardan başka çarem kalmayacak.

Çiçekciğim

Eğer inançlı bir insansan, bunun günahların en büyüğü olduğunu ve ruhunun sürekli azap içinde olacağını söylemeliyim sana. Evleneceğin kişiye başına gelen bu kötü olay nedeniyle bekâretini kaybettiğini neden anlatmıyorsun? Seni anlamayacak, sana inanmayacak, sana güvenmeyecekse, onunla hiç evlenme daha iyi. Ayrıca bu olayı bir kadın doğum uzmanına anlatabilir, muayene olur ve bekâretini zorla kaybettiğin hakkında bir rapor isteyebilirsin. Seni gerçekten seven biri de bunu böyle kabul etmeli.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

