Bana ilgisi mi var yoksa kullanıyor mu?
21 Kasım 2012 01:18
SONGÜL: Çocukluk arkadaşımla 8 aydır internetten konuşuyoruz.

Onun beş yıllık, benimse üç yıllık bir ilişkimiz olmuştu. İkimiz de aldatıldık ve ardından onların evlilik haberini aldık. Bu olaylar ikimizde de büyük ve ciddi yaralar açtı. Sanırım onda daha fazla iz bırakmış, “Artık kimseyi sevemiyorum” diyor. Ama sekiz aydır, canı her istediğinde beni arıyor. Bu adamın bana ilgisi olup olmadığını anlayamıyorum. Ne yapmalıyım? Bana karşı ilgisi var mı ya da beni kullanıyor mu?

Songülcüğüm

Kullanılmak ne demek? Bu adam seninle istemesen de sık sık cinsel ilişki mu kuruyor, senden para mı alıyor, seni istismar mı ediyor? Ne yapıyor ki kullanıyor olsun? Sevgi paylaşmaktır. “Kullanmak” ise çok rahatsız edici bir sözcük. Belli ki o seni

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

