Çocukluk aşkıma tekrar aşık oldum…
20 Kasım 2012 10:04
SİBEL: 9 aydır iyi anlaştığım, evlenmeyi düşündüğüm bir ilişkim var. Fakat bir hafta önce Facebook’ta arasıra, “Ne yapıyor acaba?” diye düşündüğüm ilk çocukluk aşkımı buldum. Ona kendimi tanıttım ve o zamanki aşkımı anlattım. Hiç haberi yokmuş ve anlattıklarımdan çok etkilenmiş. Ben onunla konuştukça, sesini duydukça tekrar âşık oldum. Çocukluk aşkım İstanbul’dan beni görmeye gelecek. Son üç günde bunlar nasıl gelişti bilmiyorum. Kafam allak bullak…

SİBELCİĞİM: Sevgili kızım, sana iyi bir eş olacağını düşündüğün ve çok iyi anlaştığın o gençle evliliği hayal etmişsin. Ancak Facebook’ta çocukluk aşkını bulunca, tüm dünyan altüst olmuş.Yine de çocukluk aşkının nasıl biri olduğunu, onunla anlaşıp anlaşamayacağını bilmiyorsun. Bu yüzden ani kararlar alma. Ama diğerini de aldatma.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

