ZgodaN- bir AVM ye sinemaya gitmiştim. arada tuvalete gittim pisuvarda işimi görürken, yanıma beyaz yüzlü gençten uzun boylu bir 18-19 yaslarında bir cocuk geldi. önce dikkat etmemiştim ama cidden eğilerek benim önüme bakmaya başladı. ben tedirgin olunca çişimi de yapmamaya başladım zaten dikkatim dağılmıştı. bu işini bitirdi sanırım önünü çektirmeye sallamaya başladı. ben yana doğru bakınca çocuğun bir adım geri gidip bana göstere göstere salladığını gördüm hemen toparlanıp elimi bile yıkamadan tuvaletten çıktım . kendimi tacize uğramış gibi hissediyorum. ne yapabilirim

Masamune -Sonra bi uyandın donda bi ıslaklık…

MrChromosty -Yapılabilinecek hiç bir şey yok.Sadece psikologa falan gidebilirisn

jakmbee -çocukla evlen

dorukhansn -Niye kaçtın ki hemen?Muhabbet olsun,konu konuyu açsın biraz gülelim diye yapmıştım o hareketi.

NasılYaniYa –Sana başkasıyla nikah düşmez artık

-Pisagor- -O çocuğun salladığı şeyi kesip onun ağzına sokmalıydın.

Amedra Merhaba ben pisuvar, olay gerçektir. Bizzat giderlerimle gördüm.

mc_fosil -Ona yaptığının onur kırıcı olduğunu söyleseydin

Uchiha Madara. “Koparırım çükünü hahahaha” diyemedin mi ya la?

Absolutely_TRHocam kaç cm? Eleman dua et yüzüne vurmadı.

 

xhonez -Budan sonra pissuvara deyil kabine girersin. Aman dikkat et orda da alttan bişi uzatmasinlar

 

Absolutely_TR -Hocam senin ki sırıtıyomuydu yanında

 

SkyLer0432 -Ben beyaz tenli bir çavuşum 18-19 yaşındayım Avm ye gitmiştik tuvalette bir çavuş gördüm bir anda uzun boylu oldum sorun ne?

jakmbee -Hocam kafasını ezmeliydiniz bence

 

Psikotrex -Yok artık aynısı basıma geldi lol ! Hangi avm ? 2 gün önce olmustu.

 

PS3!BF3! -Sende bunu sindirip kaçmışsın. Var bir kırıklık heralde.

 

Einstein -Hayır işerken adamı niye kesiyorsun ki?

 

Kelâm -Sende ona göstere göstere sallayacaktın olay orada bitecekti.

 

 

 

 

Reklamlar

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s