Şu anda ikimiz de sürekli ağlıyoruz!..
17 Kasım 2012 00:54
IŞIL: Ablacığım, ben 35 yaşındayım. Yaşımı pek göstermiyorum. Birini çok seviyorum. O da beni çok seviyor. En büyük sorunumuz yaş farkı. O 24 yaşında. Bu yüzden önce kabul etmedim, direndim ama o beni bu ilişkinin yürüyeceğine inandırdı. Evlilik kararı aldık ama onun ailesi ilişkimize kesinlikle karşı çıkıyor. Benim annem durumu henüz bilmiyor, sadece kız kardeşim biliyor. O da bana destek olur derken, erkek arkadaşıma beni bırakması için baskı yaptı. Şu an ikimiz de o kadar kötüyüz ki, sürekli ağlıyoruz.

Işılcığım

Sevgili kızım, madem birbirinizi bu kadar seviyorsunuz, bence gidebildiğiniz yere kadar gidin, kimseye aldırmayın. Sen artık olgun bir kadınsın, sevdiğin de reşit bir genç adam. Birbirinizi tamamladığınıza inanıyorsanız evlenin. Aileleriniz de sonunda mutluluğunuzu görüp direnmekten vazgeçecektir. Herkese inat, sevginin her engeli yıkabildiğini ispatlayın…

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

