Tarih: Bugün
Sevgili Oğlum Temel,

Senin hızlı okuyamadığını bildiğim için bu mektubu yavaş yavaş yazıyorum.
Artik senin buyuk sehire gittigin sirada yasadigimiz evde yasamiyoruz.
Baban (Cemal) bir gazetede, insanlarin basina genellikle evlerinin 2
km. civarindaki bolgelerde kaza geldigini okumus; o yuzden tasindik.
Sana yeni adresi veremiyorum, cunki yeni evimizde bizden once oturan
hemsehrilerimiz tasininca adresleri degismesin diye kapi numarasi sokup
goturmusler.
Bu evde garip bir camasir makinasi var. Gecen gun icine dort gomlek
koydum. Calistirmak icin duvardaki zincirini cektigimden beri bir daha o
gomlekleri gormedim.
Gecen hafta sadece iki kez yagmur yagdi. Ilki uc gun surdu; ikincisi ise
dort gun.
Babanla (Cemal) dun kavga ettik. Benden sade kahve istedi. Ben de “evde
seker yok, yapamam” dedim.
Benden istedigin yelegi postaya verdim. Ancak halan, o koca dugmelerle
paketin cok agir olacagini soyledi. O yuzden dugmeleri kopartip yelegin
cebine koyduk. Orada bulabilirsin.

Sevgiler,
Annen Safinaz.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

