Arkadaşlar yaklaşık bir saat kadar önce bilgisayarımın başında uğraşırken telefonuma bir mesaj geldi. İçeriği sizeaynen yazıyorum :

“Hacı abi ben Mardinli mehmet.Suriyedeyim istersen diz üstü leptop 300tl sony kamerada 150 tl istersen hemen ara abi”
eve mesaj bu.Yanlışlıkla gönderilmiş mesaj gibi rastgele atıyor eleman. ben de cevap verdim yannlış numaraya msj attınız ama fiyat gecerliyse bana da bi laptop lazım dedim. Hemen “ara” diye msj yazdı.Ben de kontorum yok msn var mı dedim ve başladık msnde görüşmeye. Gerisini MSn kayıtlarından oldugu gibi aktarıyorum size
AMAN DİKKAT TONGAYA DÜŞMEYİN

Adım Ömer.Dolandırıcı kardeşimizde kendini mehmet diye tanıttı ama msnde ismet yazıyodu 🙂

ismet:
SÖYLE
ömer:
ya
engelli diyo sana yazamadım bi türlü
açıp kapattım geldi
ismet:
OK
ömer:
şimdi bu bahsettgin laptoplarda durum ne? model falan var mı elinde
benim acer laptop yandı 2 hafta once
ismet:
4 CEKİLDEK NE MODEL İSTERSEN VAR
ömer:
asus yada toshiba dusunuyorum
fiyatlar nasıl?
ismet:
OK
300
TL
ömer:
orijinal demi bunlar?
ismet:
EVET
ömer:
suriyeden mi
ismet:
CANTASIYLA
GÜMRÜKTEN
ömer:
e nasıl ödeme yapıcaz teslimat yapıcaz
ben antalyadayım
ismet:
KARKOYLA FATULADA KESİYORUZ ParaSINI MÜDÜRE
YOLLUYORSUN
ömer:
müdür?
ismet:
her ŞEY
BELLİ
ömer:
ya tam anlamadım şimdi dükkan tarzı bişey mi yoksa direk gümrükten mi
ismet:
GÜMRÜKTEN
ömer:
biraz bodoslama daldım olaya kusura bakma
ismet:
OK
BEN SADECE PARCA BAŞINA
alIYORUM
FATURAYI ESİYORUM PARSINI YOLLUYORSUN KARKOYA VERİYORUZ HESAP NUMARSI TECESİ TELOFONU HERŞEY BELLİ
ABİ
KARAR SENİN
ömer:
e sonucta kacak bu fatura nasıl kesiyon birader
gerçi benim işime gelir fatura o ayrı da
ismet:
SON MODELLERDİR ORJİNAR 4 CEKİRDEK
KARGO İÇİN ZATEN GARANTİYE GİRMİYOR
ABİSİ
ömer:
Profesyonel fotografcıyım ben, Canon yada Nikon falan da bulunurmu
ismet:
BUNLAR NE
ömer:
Fotograf makinesi
ismet:
VAR
ömer:
profesyonel makine olacak ama sunlardan http://www.google.com.tr/images?hl=tr&q=canon%207d&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1440&bih=734
ismet:
AMA FİYATLARI SITANTART KAMERA FOTOGLAF MAKİNESİ 150
TL
DİR
ömer:
bilgisayarların hepsi mi 300 tl?
ya hanı markaya modele göre değişiklik yok mu?
ismet:
EVET SADECE SONY 320 TL DİR
YOK
GÜMRÜKTE YAKARANAN MAL OLDUGU İÇİMN KİM KENDİNE NE CIKARILSA FAZLASIYLA VAR
ONDAN UCUZ
YOKSA KİM UCUZA SATAR
SON MODERLERDİR OLJİNAR CANTASIYLA BERABER
TAMAM
BAŞKA
ömer:
valla iyi ne diyim
birden fazla alabiliyoz mu?
aynı kargoda
ismet:
GÜNLÜK 2 ŞER TANE
ömer:
anladım
şimdi benim istedğim model asus Fz 1047
var mı sizde o yoksa
ismet:
VAR
ömer:
toshiba da olur
ismet:
VAR
ömer:
tamam fz 1047 olsun
ismet:
OK
ömer:
e parayı nasıl halletcez
yada nasıl güvenecm sana
ismet:
ABİ
ömer:
sonucta türkiye malum kusura bakma
ismet:
ZATEN HESAP NUMARSI TECESİ BELLİ
KARAR SENİN
PEŞİN CALIŞIYORLAR
ömer:
bak ben fotografcıyım burda Türk yerli yabancı bi sürü müşterim var
ismet:
İNAN MEMNUN KARIRSIN
SENDE BENDE KARRI CIKARIZ
ömer:
yani problemsiz alısveriş yaparsak dahha cook iş yaparız
ismet:
OK
ABİ
ömer:
isim neydi birader
ismet:
MEMET
ABİ
ömer:
tamam kardeşim
ismet:
NÖBETCİYİM SABAH CIKIYORUM NASIL YOLLUYACAN
ABİ
HESABIN VARMI
ömer:
anlat şimdi napacam
benim yok ama arkadaşlardan bulurum problem değil hiç olmadı ptt ile yaparız olur mu?
ismet:
SABAH 10 KARKOYA VERİLİM
ADRESİNİ MESAJLA YOLLA
BANA
ömer:
bak yanlıs model gonderme not al
ismet:
sen
SEN BIRAK BANA
ömer:
asus fz 1047
ismet:
OK
ömer:
kontrol edebiliyosann şimdi bak
ismet:
VAR
ABİ
ömer:
eğer yoksa falan toshibanın da modelini vereyim
tamam
ismet:
VER ONUDA VER
ömer:
toshiba bdx 2000
varmı
ismet:
VAR ABİ
ömer:
tamam öncelik Asus
sıkıntı olursa toshiba
ismet:
OK
ŞİMDİ ADRESİNİ
YOLLA
BANA
ömer:
ok
Yenigün mah
2890. sok
Konyaaltı / Antalya
no : 6/4
ismet:
İSİM
telEFON
ömer:
Telefon 0530 274 xx xx
İsim Kemal Kaynak
ismet:
TAMA
ömer:
sabah mı yatıracam parayı
ismet:
SEN SABAH 9DA YOLLUYA BİLİRMİSİN
ömer:
8-30 -9 gibi uygun
ismet:
OK
ömer:
olur
nereye yollucam
ismet:
GARANTİ
BANKASINIKİSİNİ
VEREYİMMİ
ömer:
olur
ismet:
OLUT-RMU
ömer:
granti kartım yok
ismet:
1133 ŞUBE
ömer:
ama bankamatikten yatar heralde
ismet:
EVET OLUYOR
5 TELE ALIYOR
ömer:
tamam
ismet:
1133 ŞUBE KODU
YAZDINMI
ömer:
evet
ismet:
6699170 HESAP
İSMET ASLAN
MARDİN NUSAYNİN ŞUBESİ
TAMAMMI
ömer:
tamam yazdım
ismet:
OK
ömer:
bana yakında garanti yok yalnız
gecikeblrse haber ederim
ismet:
KACTA YATILIRSIN
ömer:
yada diger banka varsa
alayı
ismet:
EN GEC
ömer:
alayım
ismet:
YOK
ömer:
valla müşteri durumna bağlı
en gec 10
ismet:
BANKAMATİKTEN OLUYOR
OLUR
ömer:
arıza flan cıkmaz demi mehmet
ismet:
HABER VERİRSİN AMA NE KADAR ERKEN OLURSA İYİ OLUR CÜNKÜ YATACAM ZATEN OLUCUZ
YOK
ABİ
TŞKLER EDERSİN
ömer:
peki olduki sorun cıktı
sana naısl ulasacam
ismet:
FAZLASIYLA İŞ YAPARIZ V
KENDİNE İYİ BAK BYYYYYYY
ABİ
BENİM NUMARAMI ARARSIN
TÜKSEL
VAR
ömer:
yanlıs anlamada soyadını da alayım mehmet
ismet:
TELSİMİDE VEREYİMMİ
ömer:
nolur nolmaz
ismet:
CIKMAZ
ömer:
iyi olur ya telsimi de ver
ya kusura bakma 300 lira para değil
ismet:
05427853397
ömer:
benim için saatte kazanıyom bi cekimde 1500 tl alıyom
maksat güven yani
ismet:
BİZ MARDİN NUSAYBİNLİYİZ ABİ
ömer:
özellikle fotograf makinesi için cok rahatsız edecem seni daha
ismet:
OK
AMA BENİM HAKKIMI UNUTMA SAKIN
20 TL ALIYORUM PARCA BAŞINA
ömer:
merak etme sen hele sapağlam gönder benim laptopu
20 tl para mı mehmet ya
ismet:
OK
ömer:
senin patronda cok cimriymiş
ismet:
PATRON YOK KİM NE ARILSA GÜMRÜL İŞİNİ BİLİYORSUN
FAZLASIYLA MAL VAR
ömer:
valla iyi iş mesleği bırakıp oralar mı gelsek ne
polisi zabıtası bişey demiyo mu
görmezden mi geliyo
ismet:
BU İŞİ GİLMEK İÇİN MİLLET VEKİKLİN OLACAK
ABİ
HEPSİ
CALIYOR KİM CALMIYORKİ
ömer:
e çalıntı mı bu mallar?
ismet:
YOK
GÜMRÜKTEN DİYORUM
ömer:
basımız derde girmrsn oğlum numrası fln bellidir falan
ismet:
EVET YOK ABİ
ömer:
polis molis dert almayak basımıza sonra
ismet:
YOK
ABİ
İHAREYLE SATILIYOR
ZATEN
UCUZA
SADECE PARINI ALIYORLAR
ömer:
anladım
ismet:
OK
ömer:
peki mehmet bişey sorucm sana
ismet:
BY
ömer:
şimdi intertte
senin hakkında yazılan bi sürü şey var
dolandırıcı oldugunu söylüyolar
ne diceksin bu duruma koçum
ismet:
NERDE YAZIYOR ABİ
EGER ÖYLE Bİ SORUN OLSAYDI SENİNLE KONUŞMAZDIM
ABİ
ömer:
bak
ankarada bi arkadaşa da aynı msjı atmıssın
Mehmet Y. diye
adını belirtmişsin
ismet:
YOK ABİ ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN KİMSENİN HAKKI BENDE JKARMAMIŞ BENİMDE KARMAMIŞ
KARAR SENİN
ABİ
ŞİMDİ
ömer:
bak aynen yolluyorum sana

Başımdan geçen olay aynen şöyle:
Dün akşam tanımadığım birinden telefonuma çok ucuz laptop satışı ile ilgili bir mesaj geldi. Tabi bende merak edip aradım ve sordum. Adının Mehmet Y. olduğunu Suriye Gümrük Kapısında çalıştığını ve elinde gümrükte kalan laptoplar olduğıunu ve bunları cok ucuza satabileceğini söyledi. Fiyat olarak verdiği 300 ytl başka bir isme ait hes
hesap numarasına yatırmamız halinde bilgisayarı otobüse verip aştiye (Ankarada ikamet ediyorum)yollayacagını söyledi. Bende internet üzerinden hesaba para yatırdım. 10 dak. sonra beni aradı ve iki lepyop gönderdiğini ikinci laptopun parasını da teslimat sırasında ödeyebileceğimi söyledi. Birgün sonra otobüs garına gidip bekledim. Beni tekrar aradı ve iki bilgisayarın aynı kutuda oldugunu dolayısıy
ismet:
İNAN MEMNUN KARILSIN MAHCUP KARILSIN KARAR SENİN
ABİ
ömer:
eslimattan önce ikinci laptopun parasını yatırmam gerektiğini teslimatını sonra yapacagını söyledi. Tekrar internetten havale yaptım verdiği hesap numarasına. Arayıp parayı yatırdığımı söyledim tamam dedi ve beni bir süre oyaladı sonra telefonlarıma cevap vermedi. Akaş olup evime döndüğümde aradı ve 200 ytl daha yatırırsam bana leptopları teslim edeceğini söyledi. Ben yatırmadım. Para yada sözkonu
sözkonusu olan laptopları alamadım.
okudun mu hakkında yazılanları?
ismet:
OKUDUM ABİ
KARA SENİN BEN SANA
DEDİM
ömer:
olmadı mehmet olmadı
karar benim ama ben bunu gördükten sonra nasıl yollliyim para sana
hem de bu sefer baltayı taşa vurdun
gittin Jandarma Astsubaya msj attın
hepsini kaydettim
ip numaran da dahil
sana verdiğim laptoplarda hikayeden
öyle bi model yok
ama sen elimde var dedim bana
NAPİYİM ŞİMDİ SANA SEN KARAR VER
ismet:
GİT İŞİNE SEN BENDE KERİZ DEYİLİM SENİNLE KONUŞTUGUM MESENE BENİM DEYİL NUMARALAR ACIK HAT
ömer:
HESAP NO NE OLACAK?
BU KADAR UCUZ MU OGLUM DOLANDIRICILIK
ismet:
BENİM DEYİLKİ TANIMIYORUM BİRİNDEN RİCA EDİYORUM PARAMI VERİYOR
SADECE
ömer:
E O ADAMIN BASINA BELA ACTIGININ FARKINDA DEĞİLMİSİN
ismet:
KERİZMİYİM İSMİMİ HESAP NUMARAMI VEREYİM
ENYI
ömer:
E HARELDE YANİ
ismet:
COK SİKİMDE
ömer:
KAÇ YASINDASIN YA COK MERAK ETTİM
HARBİDDEN SORUYORUM
ismet:
BOŞVER
BY
ömer:
DUR GİTME YA
ismet:
KİMİN ANASINI SİxxRSEN SxxxK
BYYYYYYYY
ömer:
KONUSYODUK NE GUZEL
HİÇ ÖYLE BİŞEY DEMEDİM AMA BEN AGZIMI HIC BOZMADIM BAK
NE OLDU ARADIGIN KERİZİ BULAMADIN MU
ismet:
YOLA CIKACAM BİRAZDAN BYYYYYY
İSTANBULA
ömer:
KESİN ÖYLEDİ
YAZIK YAZIK
RAMAZAN MÜBAREK GÜN
ismet:
EVET CANIM KARDEŞİM
ömer (01:44):
KİMBİLİR KAÇ KİŞİDEN BEDDUA ALIYORSUN NASIL VERECEKSİN HESABINI
HİÇ DÜŞÜNDÜN MÜ???

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

