Disarda tam bir sörf havasi var
Sapka ucuran cinsden
Yanimda yanlizligim kadehimde goz yasim
Meze yaptim yasadiklarimi sarhoş olmak var seninle
Bir buyuk sen bitirecegim sonrada ruzgarda ucarak yanina gelecegim
Sapka da takayimki fark etsin beni ruzgar
Kadehin elinden dudaklarima seni degdiriyorum
Acitiyorsun bedenimi sonra hoslugun yayiliyor kahkahan
Anliyorum bendeki degismeyi
Ruzgarda var bugun gelecegim yanina
Ama once bitirecegim seni yudum yudum dudaklarimda

Ayhan Eren

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

