Rüya

 Tam karşımda durup soruyorsun
 Ama gözlerin yok
 Anlamıyorum garip bir durum diyorum
 Seni göremiyorum
 Geçiştiriveriyorsun  
 Ellerini uzatıyorsun
 Hiç bir parmagın yok
 Seni dokunamıyorum
 Sonra saçların
 Vahşi ormanlar kadar karabilinmez
 Dokununca acıtan  
 Ama tarıyamıyorum
 Bana bir iki laf ediyorsun
 Hadi AYHAN gel gidelim diyorsun
 Geliyorum
 Yok oluyorsun
 Aa yeter diyorum
 Bu oyunsa sıkıldım
 Rüyamı bozuyorsun
 Yine karşıma geliyorsun
 Dudaklarım elinde
 Bana ver sana diyorum
 Sana söyleğemiyorum  
 Birden parlıyorsun
 Körüm
 Seni görmüyorum
 Hisset diyorsun
 Kokunu duyuyorum
 Açık denizler kadar mavi
 Tuz kadar yakan
 Seni kana kana içsem diyorum
 Pişse dudaklarım ,doyamıyorum  
 Sesin mırıl mırıl
 Tanıyorum
 Pamuk tarlasındaki kahkaha diyorum
 Hafif bir sıcaklık geliyor
 Kafam göğün tavanına vuruyor
 O an kavruluyorum  
 VE bir ses Ritmik ,Ninli
 Hayata , sana atan TANIYORUM
 Sevdiğim kalp atıyor diyorum
 Uyanıyorum
 Anlıyorum
 Aşkı artık hissedebiliyorum !

                                                          Ayhan eren

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

