25 yıllık bir arkadaşım, her gördüğümde karısından yakınır bana. Arada bana haber vermeden eğer evlenmemişse benim bildiğim şimdiki eşi beşinci…
Geçenlerde karşılaştığımızda yine eşinden yakınır gibi oldu. Ben ‘Yeter artık’ der gibi burun kıvırtınca fazla üstelemedi.
Şimdi de tutturmuş “Benim silahım kadından daha iyidir” diye…
“Allah Allah, nereden çıktı şimdi bu” demeye kalmadan başladı bana sıralamaya…
“Bak abi silah kadından niçin iyidir, nedenlerini anlatayım da dinle”…
Bir silaha susturucu takabilirsin. Ama kadına asla..
44’lük bir silahı iade edebilir, yerine iki adet 22’lik alabilirsin. Ama kadını asla…
Hem evinde hem işyerinde iki ayrı silah bulundurmanın hiçbir sakıncası yoktur. Ama kadın asla…
Bir arkadaşına silahını beğendiğini rahatlıkla söyleyebilirsin. Hatta onu isteyebilir, emanet alabilir ve kullandıktan sonra geri verebilirsin. Ama kadınsa asla…
Evde ikinci bir silah problem çıkarmaz. İlk silahın ikinci bir silah satın almana, taşımana aldırış etmez. Ama kadın asla…
Kurşunun bitse bile silahın seninle kalır.
“Son kurşunu da bitti, artık bu beni dolduramaz” deyip asla seni terk etmez. Ama kadın…
Silah oda işgal etmez, gardıropta çok yer kaplamaz, aksesuarları için ayrı kutular, ayrı çekmeceler gerektirmez. Ama kadın…
Silahın fonksiyonları ayın her günü aynıdır. Ama kadının…
Silah kullandıktan hemen sonra sırtını dönüp uyumana aldırmaz. Ama kadın…
Silahın işaret parmağının ne kadar büyük veya ne kadar küçük olduğunu önemsemez, tetiklemeyi sert veya yumuşak yapmandan hiç mi hiç şikayet etmez. Ama ya kadın…
En iyi sırdaşın silahındır. Silahın bir başkasının silahına “Çok hızlı tetik çektiğini, şarjörü çabuk boşalttığını anlatmaz. Ama ya kadın abi ya kadın…
“Şimdi abi… Silah mı daha iyi yoksa kadın mı”?..
Adamın konuşmalarına şaşırmama rağmen, ben bile uzun uzun düşünmeye başladım…

2 thoughts on “

  1. I’ll immediately seize your rss feed as I can’t to find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service. Do you have any? Please let me understand in order that I may just subscribe. Thanks.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

