Merhabalar, arkadaşlar Bildiğiniz gibi ortada lucid Dream ile ilgili bir sürü teknikler veriliyor, çoğu uzun ve sıkıcıdır, ben zaman la kendi bulduğum bir tekniği size sunuyorum. Ondan önce Lucid Dreaming nedir, zararlımıdır? bu soruların cevabı internette vardır. Ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilinmez. Ben 1 milyona yakın site gezdim azcık burdan azcık ordan derken zaman la Lucid Dream ustası oldum.

Lucid Dreaming Nedir: Lucid Dreming Rüya sırasın da Rüyada farkındalıktır Bazı insanlar ben rüya göremiyorum diyolar. bu benim de bir zamanlar başıma gelmiştir, aslında her zaman rüya görürüz ama hatırlamıyoruz bunun için en güzel yöntem Rüya günlüğüdür.

Lucid Dream Yaparken Uyanıyorum: İlk başladığım da en fazla 15 dk kadar kontrol ediyordum. Sonra rüya bitmeye yakın kendinizi kaybedip izleyici durumuna düşerseniz Ellerinizi sürterek rüyadayım ve olduğunuz yerde dönün o zaman devam edicektir.

Lucid Dream Faydaları:

– Bütün isdedikleriniz olur. ( Adria Lima ile gezebilir… ) Sims City gibi kendi ülkenizi kurabilirsiniz.

Lucid Dream Zararları: Ortada Kalp krizi geçirebilir gibi bir sürü gereksiz, tavırlar vardır. Bunun olma olasalığı milyonda 1 dir. Olabilcek zararların dan iki tanesini zaman la kendim gördüm.

1-) Durmadan uyuma isteği

2-) Gerçek hayattan soğma

Lucid Dream Ne zamanlar Yapılmalıdır: Arkdaşlar, burası çok önemli siz tutupta her gün yaparsanız üsteki iki zararını görürsünüz bence en güzeli Haftada 1 gün Yada çok sitresli bir günse sizin için o gün yapılmalıdır.

Lucid Dream da Acı hiseddilirmi: Evet Ben kendi bacağıma bıçak soktum ve inanılmaz bir acı hissetim bunun yanı sıra Bir çok hissde var. Su içmek tat almak Bir kızla Cinsel İlişkiye girmek ( Sabah donu çöpe atmayı göze alın 🙂 )

Lucid Dream Taknikleri ( %100 sonuç Veren 3 Taknik!!!! )

1-) Kendinize bir renk belirleyin ve o rengi ne zaman görürseniz kendinizini cimlikleyerek ben rüyadayım diğin ( Sıkıcıdır ama işe yarıyor ) benim rengim Turuncu.

2-) İ-Doser Mp3 indirin Bu mp3 ile uyumak zordur ama çok işe yarıyor.

3-) Bu tamamen kendi takniğimdir, zaman la oldu herkeze tavsiye ederim Gece yattıktan sonra 5.30 da kalkın ( Alarm ) Sonra yatakta ben demin bir rüya gördüm yattığım da o rüyaya devam edicem diğin ve Görceksiniz rüyadasınız 🙂

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

